Metode de plată
Pot achita la livrare, plata ramburs?
Poți plăti în numerar la livrare, prin opțiunea de plată “Numerar la livrare”. Alegând acestă opțiune, achiți contravaloarea comenzii tale integral în momentul plasării coletului de către curier.
Toria colaborează cu Fan Curier, Curier Cargus si Sameday.
Pot achita comenzile prin ordin de plata sau transfer bancar?
În cazul efectuării plăţii prin Ordin de plată / Transfer bancar, vă rugăm să transferaţi valoarea comenzii în contul bancar TORIA GROUP S.R.L., pe care îl veţi primi în email-ul de confirmare al comenzii. Vă rugăm să specificaţi în ordinul de plată numărul comenzii.
——————————————————–
Datele bancare ale contului în care puteți efectua plata sunt:
TORIA GROUP S.R.L.
CUI: 48384852
Reg. Com: J40/11690/2023
Sedu social: Bd. Timisoara nr.103M, Sect 6, Bucuresti
IBAN (RON) : RO59BTRLRONCRT0CM3794401
Banca Transilvania
Cod SWIFT / BIC: BTRLRO22
Plata este procesată cel mai devreme începând cu a doua zi lucrătoare de la efectuarea transferului. Termenul prevăzut de livrare decurge din momentul procesării plăţii.
Înformațiile necesare motivării transferului sunt:
• Nume și prenume clientului de pe factură (nume client/denumire companie)
• Numărul documentului achitat: factură fiscală/proformă
Pot plati online cu cardul?
Pe lângă solicitarea numărului de verificare din trei cifre de pe spatele cardului – CVC / CVV, plata cu cardul beneficiază acum de un plus de siguranță. Noua procedură 3D Secure reprezintă un sistem antifraudă dezvoltat de VISA şi MasterCard. Serviciul vă oferă posibilitatea de a stabili o parolă specială pentru plata online. Această parolă vă va fi solicitată într-o pagină separată, după ce introduceţi datele cardului. Nu aveţi posibilitatea de a salva parola, trebuie introdusă la fiecare plată online, iar tranzacția nu va fi finalizată dacă parola nu este corectă. Puteți solicita băncii dumneavoastră informații suplimentare pe tema 3D Secure.
În momentul în care clientul dorește să efectueze o plată online cu ajutorul cardului, nu mai este suficient să introducă doar codul numeric primit prin SMS pe telefon, pentru autentificarea 3D. Intervine, în schimb, o autentificare în doi pași, agreată între clientul care deține cardul și banca emitentă:
• prin intermediul aplicației Mobile banking, cu biometrie sau parolă;
• prin SMS și parolă statică, setată și cunoscută de titularul cardului.