Retur produse
Stimate client,
Dacă un produs achiziționat din magazinul nostru online, nu este satisfăcător sau, din alte motive nu reprezintă scopul pentru care l-ai achiziționat, atunci îl poți returna în termen de 14 zile calendaristice (excepție făcând sărbătorile legale) de la data facturii!
Te informăm că ai dreptul de a returna produsele achiziționate de la firma noastră, fără a preciza motivul returnării, însă cu respectarea unor minime condiții specifice descrise în conținutul acestui material!
Pentru ca un produs să fie eligibil pentru retur
- Trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit.
- Ambalajul trebuie să fie cel original și să nu fie deteriorat.
- În cutie să se regăsească toate documentele livrate inițial și toate accesoriile!
- În cazul în care ai cumpărat mai multe produse de același fel, asigură–te că doar unul a fost desigilat.
- Produsele sunt curățate și igienizate.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite, care nu corespund cu produsul menționat în formularul de retur, după verificarea/constatarea conținutului pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată!
Vă informăm că, ne rezervăm dreptul de a refuză primirea produselor asupra cărora se constată că s-au efectuat intervenții neautorizate, produsele care prezintă modificări vizibile, urme de uzură excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, sau produse care au suferit șocuri mecanice/electrice și care fac obiectul unui proces de montare/instalare greșit.
Recomandarile noastre privind returnarea produselor:
Marfa se returnează în forma sa originală la adresa noastră ( Bd. Timișoara nr.103, sector 6, București ), fără a fi deteriorată, cu etichetele intacte, fără a prezenta urme vizibile de folosire, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă. Produsele returnate trebuie să fie insoțite de certificatul de garanție în original și copie a facturii de achiziție.
Returul se face prin colet cu acceași firmă de curierat rapid cu care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 30 de zile de la retur prin transfer bancar.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire etc. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri. TORIA GROUP S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițiala, aceste taxe pot avea o valoare intre 10 și 50% din valoarea inițială a produsului, în funcție de gradul de afectare al formei inițiale al coletului și/sau produsului.
Următoarele produse nu sunt eligibile pentru retur
- Filtrele/consumabilele echipamentelor care deja au fost probate/utilizate, deoarece nu mai corespund parametrilor inițiali pentru care au fost concepute și nu se mai pot comercializa, având în vedere particularitățile de utilizare specifice, nu se vor accepta ca și retur, prin urmare, se va returna doar purificatorul (fără filtru), și din suma restituită se va reține 20% din valoarea totala a produsului aferent facturii fiscale.
- Filtrele umidificatoarelor/ în special gama de filtre care pentru activarea lor este necesară imersarea în apă/sau alte lichide!
Notă!
Aceste produse nu pot fi returnate deoarece, nu mai corespund parametrilor inițiali pentru care au fost concepute și nu se mai pot comercializa avand în vedere particularitatile de utilizare specifice! Din acest motiv, se va returna doar purificatorul (fara filtru), si din suma restituita se va retine contravaloarea filtrului, reprezentand maximum 20% din valoarea totala a produsului aferent facturii fiscale.
Mențiuni finale
După recepționarea produsului returnat, acesta va fi verificat/analizat și numai dacă întrunește condițiile menționate în această pagină, atunci se va proceda la etapă de rambursare a banilor în termen de 30 zile lucratoare!